ساده دیزاینر

۱۰ شرکت برتر هاستینگ ایرانی (راهنمای خرید بهترین هاست)

مقاله 10 هاستینگ برتر ایران در ساده دیزاینر

برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی ، راه اندازی و طراحی سایت و فعالتی در این حوزه و رساندن آن به درآمد پایدار اولین قدم انتخاب دامنه مناسب و خرید بهترین هاست از شرکت هایی که در زمینه هاستینگ است.

امروز در این مقاله از ساده دیزاینر ، می خواهیم 10 شرکت هاستینگ برتر ایران جهت خرید بهترین هاست مورد بررسی قرار دهیم که شما بتوانید فقط با خواندن این مقاله انتخاب خود را کرده و یک هاست خوب و مطمئن برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود تهیه کنید.

با توجه به گسترش روز افزون اینترنت و کشیده شدن کسب و کارهای سنتی به سمت اینترنتی شدن ، در ایران شرکت های هاستینگ زیادی هستند و روز به روز به تعداد این نوع شرکت ها افزوده می شود که خدمات هاستینگ با کیفیت ارائه می دهند و رقابت بین آنها خیلی سخت شده است.

واقعا کار بسیار سختی است که به شما بگوییم کدام شرکت بهتریم هست. در این مقاله 10 شرکت هاستینگ برتر ایرانی را لیست کرده ایم که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد و به بررسی نقاط ضعف و قوت شان می پردازیم تا شما با دانستن این موضوعات بتوانید بهترین انتخاب خود را انجام دهید.

شما با توجه به هزینه و قدرت و امکاناتی که برای هاست خود مد نظر دارید می توانید بهترین شرکت هاستینگ خود را انتخاب کنید و شرکت های هاستینگی که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت بر اساس رتبه بندی خاصی نوشته نشده اند و همگی در یک سطح قرار دارند. حق انتخاب با شماست.

10 شرکت هاستینگ برتر ایران برای خرید بهترین هاست

 

1- ایران سرور

 

ایران سرور-مقاله 10 هاستینگ برتر ایران در ساده دیزاینر
ایران سرور

ایران سرور یکی از قدیمی ترین شرکت های هاستینگ به شمار می رود که دفتر اصلی آن در شهر مشهد قرار دارد و این شرکت دارای بیش از 50 دیتا سنتر در سرار جهان است وبه بیش از 40 هزار مشتری در ایران خدمات می دهد.

از نکات مثبت این شرکت هاستینگ می توانم به داشتن سرویس های متنوع ، هاست های ایرانی و خارجی گوناگون در کنار سرویس های اختصاصی و اشتراکی که با ارائه دادن این امکانات توانسته سایت های بسیار زیادی را در خود میزبانی کند.

ایران سرور ، با ارائه هاست ابری خود توانسته نگرانی ما برای در دسترس نبودن سایت را کاهش دهد. هاست ابری آپ تایم 100 درصدی دارد و خیالمان بابت آپ تایم سایتمان راحت خواهد بود. با هاست ابری می توانید سایتی قدرتمند و همیشه پایدار داشته باشید.

خدمات متنوع ایران سرور

 

شرکت ایران سرور انواع هاست های لینوکسی و ویندوزی را ارائه می دهد و همچنین از پشتیبانی 24 ساعته و قوی برای تمامی خدمات خود دارد.

اگر سایت شما از بازدیدکنندگان زیادی برخوردار است و توانایی حل مشکلات فنی مربوط به هاست را ندارید ایران سرور بهترین گزینه باری شماست و می توانید برای خرید بهترین هاست اقدام کنید.

اگر سایتی که قصد راه اندازی آن را دارید یک سایت وردپرسی است می توانید هاست وردپرس ایران سرور ار استفاده کنید.

اگر سایت شما یک سایت فروشگاهی با تراکم بالای محصولات است و دنبال هاست مخصوص راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود هستید ایران سرور قطعا سرویس های ویژه ای برای شما خواهد داشت.

قیمت های ایران سرور

متاسفانه قیمت های ایران سرور نسبت به دیگر شرکت های هاستینگ کمی گران تر است اما دلیل نمی شود که شما نتوانید پشینهاد قیمت مناسبی برای خدماتی که در این شرکت ارائه می شود را پیدا نکنید.

نکات قوت ایران سرور

نقاط ضعف ایران سرور

2- میزبان فا 

 

میزبان فا یکی از شرکت هیا هاستینگ ایران

میزبان فا یکی دیگر از شرکت های هاستینگ برتر در ایران است. با اینکه رقیب های قدری دارد توانسته بین این همه رقیب جایگاه خوبی را برای خود کسب کند. این شرکت جزء یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده هاست با کیفیت و قیمت مناسب است.

اگر کسب و کار شما نوپا است و ورودی زیادی ندارید و سایت شما وردپرسی است بهترین گزینه ای که می تونم بهتون پیشنهاد بدم میزبان فاست. چرا که از بهترین مزیت های این شرکت ارائه هاست مخصوص وردپرس است که از سرعت خوبی هم برخوردار است.

هاست ووکامرس و هاست ابری و همچنین ارائه هاست دانلود از دیگر خدمات این شرکت است. خوبی میزبان فا در این است که با توجه به اینکه قیمت دلار بالا و پایین می شود قیمت های میزبان فا تا یکسال تغییری صورت نمی گیرد. و این شرکت از پشتیبانی بسیار خوبی برخوردار است.

یکی از مهم ترین دلایلی که می تونم بگم که چرا میزبان فا توانست از رقیب هایش پیشی بگیرد ارائه بلاگ و داشتن مقاله های جامع د رحوزه کسب و کار های اینترنتی بود. اگر تازه کسب و کار اینترنتی خودتان را شروع کرده اید حتما توصیه می کنم سری به قسمت بلاگ میزبان فا بزنید.

نقاط قوت میزبان فا

نقاط ضعف میزبان فا

نقطه ضعفی پیدا نکرده ایم.

3- هاست ایران 

هاست ایران

هاست ایران یکی از قدیمی ترین شرکت های هاستینگ می باشد. این شرکت از خدمات متنوعی برای مشتریان خود عرضه می کند که در زیر بیان کرده ایم:

این شرکت از پشتیبانی 24 ساعته حتی روزهای تعطیل برای مشتریان خود برخوردار است.در هر ساعت از شبانه روز به راحتی می توانید از طریق تیکت و تماس تلفنی مشکلات خود را برطرف کنید. ثبت سفارش خود را به صورت آنی می توانید انجام دهید و قبل از ثبت سفارش خود هم می توانید از تیم پشتیبانی قوی این شرکت استفاده کنید.

یکی دیگر از مزیت های این شرکت دارا بودن آپ تایم بالا و بهره مندی از دیتا سنترهای داخلی برای سایت های پرمخاطب که نیاز به پشتیبانی قوی هاستینگ دارند.

نقاط قوت هاست ایران

نقاط ضعف هاست ایران

4- میهن وب هاست 

میهن وب هاست

میهن وب هاست یکی دیگر از شرکت های فعال در زمینه هاستینگ می باشد. یکی از مزیت های ویژه این شرکت ارائه هاست های با کیفیت از ایران و آلمان با قیمت های مناسب است. با پشتیبانی خوبی که ارائه می دهد توانسته مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند.

یکی دیگر از خدمات میهن وب هاست ارائه هاست پربازدید برای سایت هایی است که تعداد ورودی های زیادی در روز دارند.

نقاط قوت میهن وب هاست

نقاط ضعف میهن وب هاست

5- ایران هاست

ایران هاست

ایران هاست یکی دیگر از شرکت های فعال در زمینه هاستینگ است. ایران هاست 17 سال است که در زمینه هاستینگ فعالیت دارد و توانسته مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند.

خدمات ایران هاست

ایران هاست از قیمت بسیار بالایی برخوردار است و پیشنهاد می کنیم اگر سایت شما ورودی زیادی دارد از این سایت استفاده کنید برای سایت های نوپا و کوچک مناسب نمی باشد.

نقاط قوت ایران هاست

نقاط ضعف ایران هاست

6- نت افراز

نت افراز

نت افراز یکی دیگر از شرکت های هاستینگ قدیمی در زمینه هاستینگ است. شما با هر توان مالی به راحتی قادر خواهید بود در این شرکت هاستینگ مورد نظر خودتون را تهیه کنید.

می توانید به جای تهیه هاست دانلود از حجم های بالای نت افراز استفاده کنید. یکی از مزیت های نت افراز ارائه هاست هایی با حجم بالا به کاربران خودش است.

اگر سایت شما بازدید متوسطی دارد و دنبال هزینه های مناسب هستید شرکت نت افراز گزینه مناسبی برایتان محسوب می شود.

این شرکت فقط پنل دایرکت ادمین استفاده می کند و توانسته با پشتیبانی قوی و ارائه هاست با فضای میزبانی بالا و بهره مندی از دیتا سنتر های ایرانی و خارجی امنیت بالای کاربران زیادی را به خود جلب کند.

نقاط قوت نت افراز

نقاط ضعف نت افراز

7- هاست نگار

هاست نگار

هاست نگار نسبت به رقبای خودش از جدید ترین شرکت های هاستینگ می باشد که با ارائه خدمات خوبی که به مشتریانش داشته توانسته جزء بهترین شرکت ها در زمینه ارائه خدمات میزبانی وب قرار بگیرد.

از مهم ترین مزیت های این شرکت ارائه فول بک آپ در هر 12 ساعت است که کمتر شرکتی این کار را انجام می دهد. هاست نگار از کشور های فرانسه ، آلمان و انگلیس میزبانی وب برای مشتریانش انجام می دهد.

یکی از مزیت های هاست نگار پهنای باند نامحدود است که روی تمام سرویس هایش ارائه می کند. داشتن 100 ساعت گارانتی تست  و همچنین  داشتن هاست مخصوص سیستم های سایت ساز از ویژگی های بارز این شرکت هست.

مزایای هاست نگار

اگر قصد خرید هاست خارجی و ایرانی با کیفیت دارید هاست نگار به شما سرویس های متنوع با پهنای باند نامحدود ارائه می کند.

8- سون هاست 

سون هاست یکی از بهترین شرکت های هاستینگ ایران

سون هاست دارای یکی از بهترین و با کیفیت ترین شرکت های هاستینگ ایرانی با سابقه 10 ساله می باشد. سون هاست نسبت به خدماتی که ارائه می دهد از تعرفه های مناسبی برخوردار است.

از مزیت های این شرکت می توانم به قیمت مناسب هاست لینکوس با کنترل پنل سی پنل و پهنای باند نا محدود ، دامین رایگان و گواهینامه ssl رایگان اشاره کنم.

یکی دیگر از ویژگی های سون هاست دارا بودن انجمن گفت و گو است که به سوالات مشتریان پاسخ می دهد. می توانید از بخش بلاگ این شرکت و آموزشهای مرتبط با هاست و دامین هم استفاده کنید.

نقاط قوت سون هاست

نقاط ضعف سون هاست

9- پارس پک 

پارس پک هاستینگ برتر ایران

 

پارس پک یکی دیگر از شرکت های هاستینگ مطرح که به گفته خودش این شرکت اولین هاست ابری در ایران را ارائه کرده است.

یکی از مزیت های این شرکت ارائه هاست ابری با مشخصات سفارشی خودتان است. این شرکت آپ تایم هایی بالایی دارد و از تیم پشتیبانی خوب یبرخوردار است.

ویژگی های بارز شرکت پارس پک

فرقی نمی کند شما چه سایت خیلی سنگین و با بازدید بالا داشته باشید و چه سایت سبک و با بازدید کم ، پارس پک قابلیت میزبانی انواع سایت را دارا می باشد.

استفاده از دیتا سنتر های ایرانی و خارجی و پشتیبانی از سرویس سی پنل و دایرکت ادمین از دیگر ویژگی های این شرکت است.

نقاط قوت پارس پک

نقاط ضعف پارس پک

10- برتینا

 

برتینا – هاستینگ برتر ایران

برتینا قدیمی ترین شرکت هاستینگ ایران است که از سروی سها و کیفیت خوبی برخوردار است. از مزیت های این شرکت می توان به ارائه هاست با پهنای باند نامحدود اشاره کنم.

اگر به دنبال هاست با پهنای باند نامحدود هستید این شرکت بهترین گزینه برایتان است.

مزیت های برتینا:

معایب برتینا:

جمع بندی

با خواندن این مقاله قطعا پی به اهمیت انتخاب یک هاست مناسب پی برده اید و می دانید که داشتن یک هاست خوب چقدر می تواند سرعت کسب و کار اینترنتی شما را افزایش دهد. در این مقاله تلاش کردیم 10 شرکت هاستینگ برتر ایران را مورد بررسی قرار دهیم تا شما بنا به نیاز خودتان یک شرکت هاستینگ را انتخاب کنید.

اگر شما هم از شرکت های مختلف هاستینگ ایرانی تجربه ای دارید خوشحال می شویم در قسمت دیدگاه های سایت با ما و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید، تا دیگر کاربران به راحتی بتوانند از تجربیات شما در زمینه خریداری یک هاست خوب استفاده کنند.

 

 

 

 

 

 

Rate this post
خروج از نسخه موبایل