ساده دیزاینر

چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم؟

چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟

همانطور که می دانید دنیای اینترنت روز به روز در حال گسترش یافتن است. شاید چند سال پیش فکرش را هم نمی کردید این همه کسب و کار های اینترنتی بوجود بیاید ولی می بینید که خیلی از کسب و کار های سنتی مثل سوپرمارکت ها و حتی تاکسی ها با گسترش تکنولوژی از حالت سنتی خارج شده اند. در این مقاله از سری مقالات ساده دیزاینر، می خواهم راجب چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم ؟ صحبت کنم.

تبدیل شدن بازار کسب و کار های سنتی به اینترنتی باعث شده فرصت پولسازی و پیشرفت کاری و مالی برای افراد روز به روز بیشتر شود.

چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم ؟ 

 

دلایل مهمی وجود داره که مارو وادار به پیروی از تکنولوژی و استفاده از کسب و کار های اینترنتی می کند. در ادامه می خواهم راجب مهم ترین این دلایل صحبت کنم پس با من همراه باشید.

1- سرمایه اولیه کم 

سرمایه کم برای شروع کسب و کار
سرمایه کم برای شروع کسب و کار

هزینه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی بسیار پایین می باشد و شما به سرمایه گذاری اولیه کمی نیاز خواهید داشت. شما برای هر کسب و کاری که بخواهید راه اندازی کنید نیاز به سرمایه اولیه قابل قبولی دارید .

برای مثال ، شما بخواهید یک فروشگاه یا یک شرکت راه اندازی کنید نیاز به سرمایه اولیه از 10 میلیون تا چند صد میلیون خواهید داشت. اما در کسب و کار اینترنتی این هزینه خیلی کمتر می باشد.

شما برای راه اندازی همین فروشگاهی که گفتم علاوه بر سرمایه اولیه سرمایه ای باید بابت رهن و اجاره مغازه و همچنین اجناسی که می خرید داشته باشید ولی در کسب و کار های اینترنتی شما نهایتا با 300 هزار تومان خرید هاست و دامنه می توانید فروشگاه اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید.

نیازی هم به برنامه نویسی خاصی یا اینکه سایتتان را بسپارید دست طراح سایت ندارید شما با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس می توانید بدون هیچ کد نویسی ای سایت خودتان را راه اندازی کنید و آن را مدیریت کنید.

2- محدودیت زمان

محدودیت زمان

شما در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشته باشید می توانید کارتان را شروع کنید. شاید شما دوست داشته باشید صبح ها یا که عصر ها یا حتی نیمه شب فعالیت کنید زمانش را خودتان تعیین می کنید و مثل کار کارمندی یا حتی مغازهایی که الان در بازار دارید نیست که سر ساعت مشخص بروید و سر ساعت مشخص به خانه برگردید.

3- فعالیت بر حسب علاقه

 

شما برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی می توانید بر حسب علایق خود کارتان را راه اندازی کنید. دیگر مثل قدیم که پدر و مادرتان اجبار می کرد شغل پدرتان را دنبال کنید نیست می توانید به کاری که علاقه دارید و مطمئن هستید که خوب از پس آن کار بر می آیید کسب و کار اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید.

مثلا افرادی که در حوزه آشپزی ، موسیقی تسلط خوبی دارند به راحتی می توانند از طریق آموزش دادن به درآمد های عالی برسند.

 

4- محدودیت مکانی ندارید

محدودیت مکانی کسب و کار اینترنتی

شما در هر مکانی که باشید به راحتی می توانید کسب و کار خودتان را مدیریت کنید . یعنی اینکه نیاز نیست حتما شما هر روز در یک مکان مشخص حاضر باشید. شما حتی در مهمانی ها ، در مسافرت هم می توانید کارتان را مدیریت کنید. تنها کافیست که به اینترنت دسترسی داشته باشید.

 

5- درآمد نامحدود

در آمد نامحدود کسب و کار اینترنتی

درآمد شما نامحدود خواهد بود چرا؟ چون که مشتری های شما نامحدوده . شما با داشتن کسب و کار اینترنتی هزینه های تبلیغات را به راحتی کاهش می دهید و همچنین می توانید محصولات متنوع و قیمت های متنوع ارائه دهید، شما با استفاده از فروشگاه ساز ووکامرس قادر خواهید بود فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید و در هر ساعتی از شبانه روز مشتری به کارت شما پول واریز می کند.

شما با استفاده از تولید محتوا و بازاریابی محتوا مخاطبین زیادی را جذب کسب و کارتان می کنید که از این طریق به افزایش درآمد شما کمک می کند.

 

جمع بندی:

 

همانطور که گفتم کسب و کارهای سنتی روز به روز در حال نابودی هستند پس بهتر است از همین حالا به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشید.

مطمئن باشید تو شرایط فعلی کشورمان راه اندازی کسب و کار اینترنتی بهترین کار است پس این فرصت طلایی ورود به بازار را از دست  ندهید.

 

اگر قصد دارید کسب و کار اینترنتی تان را رایگان راه اندازی کنید پیشنهاد می کنم قسمت مقالات سایت ساده دیزاینر بخش آموزش وردپرس را دنبال کنید. 

 

 

Rate this post
خروج از نسخه موبایل